news-details

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی مطرح کرد؛ لزوم اهتمام در راستای ارتقاء کمی و کیفی خدمات در واحدهای میز خدمت

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی بر لزوم اهتمام در راستای ارتقاء کمی و کیفی خدمات در واحدهای میز خدمت، تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، حسین اسدی امروز 26 آذر سال 98 در جلسه کارگروه استقرار میز خدمت با اشاره به اینکه استقرار میز خدمت در ادارات به‌منظور شفاف‌سازی، راهنمایی و پاسخگویی دقیق به ارباب رجوع، حذف ارتباطات چهره به چهره در راستای کاهش بروکراسی اداری و افزایش سلامت اداری، پیگیری وضعیت درخواست‌ها و در نهایت افزایش رضایتمندی ارباب‌رجوع و متقاضیان خدمات اداری، تشکیل شده است، گفت: «با توجه به اهمیت موضوع و به منظور نظام­مند شدن رسیدگی به امور مراجعین، ضمن اخذ بازخورد از ارباب رجوع، شیوه پاسخ­گویی مسئولین میز خدمت در ارزیابی عملکرد ایشان لحاظ خواهد شد»

اسدی با اشاره به اهداف و برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در راستای اجرای مناسب میز خدمت در اداره و نحوه خدمات‌دهی به مراجعین، افزود: «در این راستا، دوره های آموزشی ویژه کارکنان و مسئولین میز خدمت به‌منظور تکریم ارباب‌رجوع و ارائه خدمات شایسته برگزار خواهد کرد.»

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با تأکید بر لزوم همکاری معاونت ها در خصوص ارائه خدمات الکترونیکی به‌منظور رفع نیاز به مراجعه حضوری ارباب‌رجوع، ادامه داد: «در زمینه توسعه زیرساخت های ارائه خدمات مجازی در سال های اخیر اقدامات مناسبی صورت گرفته است و بستر لازم برای ارائه خدمات الکترونیکی در راستای احترام به مراجعین به وجود آمده است.»

 

 

 

  • برچسب ها

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه

2 + 10 =